FANDOM

Necronomicon H.P Lovecraft tarafından yaratıldığı ve kurmaca olduğu düşünülen kitap. İlk defa 1924 yılında ki "Tazı" isimli orjinal adıyla "The Hound" isimli Lovecraft öyküsünde bahsi geçmiştir. Necronomicon Yunancadan çevirilişi Lovecraft'a göre "Ölüler Yasasının Simgesi"dir.

HikayesiEdit

8.yüzyılda Yemen'in Sana şehrinde yaşayan Abdul Alhazred isimli bir arap, Babil harabelerini ve Memfis'in yeraltı gizemlerini araştırmaya başlamış ve bazı günlükler sayesinde Ölüler Dünyasıyla iletişim kurmuştur. Bilinmeyen varlıklarla iletişim kuran Abdul Alhazred'e zorla bilinmeyen varlıklar tarafından Necronomicon yazdırılmıştır. Abdul Alhazred'in yazdığı bu büyü kitabının birkaç sayfasını okuması bile onu çıldırtmaya yeter ve "Deli Arap" lakabını çıldırması sonucu alır. Abdul Alhazred etrafında topladığı takipçilere gizli bilgileri açıklaması suçuyla gündüz vakti manavdayken herkesin gözü önünde görünmeyen varlıklar tarafından öldürülür. 

Hafif BilgilerEdit

Necronomicon bazı varlıkları çağırma, geri gönderme, iletişim kurma, yok etme gibi çok fazla işlere yaramaktadır. "Adlandırılamayan" isimli H.P Lovecraft romanında ki hikayede bulunan Adlandırılamayan isimli yaratığı yollamak için genç grup Necronomicon'u kullanmasıda özelliklerinden birini göstermişti. Daha pek çok kitapta bahsi geçen ve işe yarayan Necronomicon hakkında şunu söyleyebiliriz ki okuyan ve kullanan herkesin başına elbette kötü bir şey gelecektir. Günümüzde gerçek dünyada bu kurguda ki kitabın gerçekte varolduğuna dair söylemler çıkartılmıştır ki bu yüzden Necronomicon'un kurguda ki yazıları, Necronomicon'un gerçek yazıları, Necronomicon'un sahte yazıları olmak üzere üç çeşit halinde yazılar karıştırılmış uydurmalar alıp başını gitmiş demek nekadar doğru olabilir kendimde bilmiyorum ama kitabın gerçek olduğuna inanılmamaktadır.